- Nowy
![komplet dla dziewczynki bluza spodnie odzież dziecięca sówka witaj szkoło komplet dla dziewczynki bluza spodnie odzież dziecięca sówka witaj szkoło](https://kinii.pl/168437-large_default/komplet-dla-dziewczynki-melisa-braz.jpg)
2-4 dni robocze
Wpłata 19 zł. Pobranie 22 zł
Więcej info kliknij tutaj
576-300-997
Masz pytania? Pisz tutaj.
Rozmiar | Dł. całkowita | Dł. rękaw od pachy | Szer. od pachy do pachy |
128 | 37 | 38 | 46 |
134 | 40 | 39 | 47 |
140 | 40,5 | 42 | 49 |
146 | 41 | 44 | 51 |
152 | 42 | 45 | 53 |
158 | 44 | 46 | 55 |
164 | 47 | 47 | 57 |
Rozmiar | Dł. całkowita | Dł. od kroku | Szer. pas bez naciągania/z naciąganiem |
128 | 85 | 57 | 28/36 |
134 | 86 | 59 | 29/37 |
140 | 89 | 61 | 31/38 |
146 | 91 | 63 | 32/39 |
152 | 92 | 64 | 33/40 |
158 | 94 | 65 | 34/41 |
164 | 97 | 67 | 35/42 |
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.