- Nowy
Komplet dla dziewczynki sweter i spodnie Happy
Czas realizacji zamówienia łącznie z dostawą 2-4 dni robocze
Wpłata 19 zł. Pobranie 15 zł
Więcej info kliknij tutaj
576-300-997
Masz pytania? Pisz tutaj.
Oto uroczy komplet z dzianiny sweterkowej dla dziewczynki, który nie tylko wygląda fantastycznie, ale również jest niesamowicie wygodny i przyjemny dla skóry dziecka. Składa się z szerokich spodni oraz swetra oversize , oba elementy ozdobione są modnym wzorem w czarno-białą szachownicę oraz kolorowymi, uśmiechniętymi buźkami w zielonych i pomarańczowych odcieniach.
Dlaczego warto go kupić?
• Komfort:
Dzianinowy materiał jest miękki i przyjemny w dotyku, idealny do noszenia przez cały dzień – w szkole, na spacerze, czy na spotkaniu z przyjaciółmi.
• Styl i modne wzory:
Żywe kolory i zabawny motyw bawią i przyciągają wzrok, pozwolą Twojej córce czuć się wyjątkowo.
• Uniwersalność:
Zestaw można nosić razem dla pełnego, stylowego looku, ale również łatwo łączyć z innymi ubraniami. Sweter doskonale sprawdzi się do jeansów, a spodnie będą pasować do każdej prostej bluzki.
• Łatwość pielęgnacji:
Materiał jest łatwy w pielęgnacji, co oznacza, że można go prać w pralce, a kolory i kształt pozostaną zachowane nawet po wielu praniach.
• Idealny na różne okazje:
Ten komplet sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje. Twoja córka będzie mogła go nosić na przyjęcia urodzinowe, rodzinne spotkania, do szkoły czy na wycieczki.
• Rozwój indywidualności: Dzięki modnemu designowi, ten zestaw pozwoli Twojej dziewczynce wyrazić swój styl i osobowość
Zainwestuj w ten piękny komplet z dzianiny sweterkowej i spraw, aby Twoja córka czuła się komfortowo i stylowo każdego dnia. To doskonały wybór dla każdej małej fashionistki! Nie czekaj, bo ten wyjątkowy zestaw szybko może zniknąć z półek!
Rozmiarówka wypada standardowo. Wymiary mierzone na płasko dlatego nasze tabele najlepiej porównywać do odzieży w podobnym stylu/kroju, nie do ciała! Dla pewności rozmiaru prosimy sugerować się dokładnymi wymiarami podanymi poniżej +-1-2 cm
Wymiary :
Wymiary swetra:
Rozmiar | Dł. całkowita | Rękaw od ramienia | Szer. od pachy do pachy |
128 | 58 | 46 | 58 |
134 | 60,5 | 47,5 | 59 |
140 | 62 | 48 | 59,5 |
146 | 62 | 49 | 60 |
152 | 63 | 49,5 | 61 |
158 | 64 | 50 | 62 |
164 | 67 | 51 | 64 |
Wymiary spodni:
Rozmiar | Dł. całkowita | Dł. od kroku | Szer. pas bez naciągania/z naciąganiem |
128 | 90 | 61 | 22/29 |
134 | 94 | 64 | 23/30 |
140 | 95 | 65 |
24/31 |
146 | 97 | 66 | 25/32 |
152 | 99 | 68 | 26/33 |
158 | 100 | 68,5 | 27/34 |
164 | 101 | 70 | 28/35 |
Skład: 60% bawełna , 40% akryl
Kraj produkcji Turcja
CZAS WYSYŁKI Z DOSTAWĄ DO KLIENTA
-
2-4 dni robocze
PRZESYŁKI KRAJOWE CENNIK
-
InPost Paczkomaty 24/7 (przy wpłacie na konto) 19 zł
-
InPost kurier (przy wpłacie na konto) 19 zł
-
InPost kurier (płatność przy odbiorze) 15 zł
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929 ( w tytule przelewu prosimy nr zamówienia)
Cennik kosztów wysyłki obowiązuje na terenie Polski
Koszt przesyłki obowiązuje dla jednego zamówienia niezależnie od ilości przedmiotów
Czas realizacji zamówienia łacznie z dostawą wynosi od 2 do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.
W realu standardowo przedstawia się to następująco, dla przykładu podane dni :
PONIEDZIAŁEK - złożone i opłacone zamówienie na sklepie przez Klienta
WTOREK - paczka zostaje przygotowana i odebrana przez kuriera od Nas
ŚRODA - paczka zostaje dostarczona do Klienta pod wskazany adres lub umieszczona w paczkomacie
Płatności za złożone zamówienie można dokonać w ciągu 2 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane. W przypadku aktywowania zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta 576-300-997 (w godz. 8 - 16)
Paczki pobraniowe nie odebrane, wystawiamy fakturę za koszty wysyłki i dochodzimy zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem w dwie strony 40 zł.
Prosimy! szanujemy swój czas i pieniądze
PROCEDURA ZWROTU
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki
Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym,dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w niezmienionym stanie. W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych zmianach lub braku oryginalnego pudełkach, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 10zł.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu:
(do pobrania tutaj:PDF formularz do pobrania) pamiętaj by go własnoręcznie podpisać - dołącz formularz do faktury lub paragonu i zwracanych produktów
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto podane na formularzu
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe
ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą emailową na adres sklep@sowkasklep.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Sówka
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
tel 576-300-997
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Link do pobrania formularza FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga emailową.